Concurs fotogràfic #fmcardedeu2017

CARTELL instagram amb tipoLa Biblioteca Marc de Vilalba, amb la col·laboració de FotoClic (Carrer de Baix, 10), Joventut de Cardedeu, la Regidoria de Cultura, el Museu-Arxiu Tomàs Balvey, el Restaurant Casum l’Olla, Tarambana, espai cultural i grastronòmic i la granja El Melindro convoquen el concurs de fotografia de la Festa Major de Cardedeu 2017 a la xarxa social Instagram per a les fotografies amb el tag: #fmcardedeu17

El concurs comença l’11 d’agost i acaba el 15 d’agost i valora tant la qualitat de les imatges com que aquestes reflecteixin l’ànima de la festa, els seus moments així com el sentiment. S’estableixen tres premis:

1r. Premi:

• Un abonament de temporada per als cinemes Esbarjo-Verdi de Cardedeu.
  • Un val per a dues persones per fer la Ruta Raspall amb el Museu-Arxiu Tomàs Balvey i Casal Dr. Daurella de Cardedeu.
  • Reproducció impresa de 10 fotografies d’Instagram triades pel guanyador a l’establiment Fotoclic (Carrer de Baix, 10)
  • Un val per un dinar (Menú) per a dues persones al restaurant Casum l’Olla (Carrer dels Àngels, 4. -Al costat de la plaça de la Creu –Cardedeu-)

2n premi:

• Un abonament de temporada per als cinemes Esbarjo-Verdi de Cardedeu.
  • El Llibre Cases de Pagès de Pere Comas i Josep Castells i una col•lecció de punts de llibre del Museu-Arxiu Tomàs Balvey i Casal Dr. Daurella de Cardedeu.
  • Reproducció impresa de 5 fotografies d’Instagram triades pel guanyador a l’establiment Fotoclic (Carrer de Baix, 10)
  • Un val per a dues persones per un sopar entre setmana al Tarambana, Espai cultural  i gastronòmic  (carrer Bellsolar, s/n. Cardedeu)

3r. Premi:

• Un abonament de temporada per als cinemes Esbarjo-Verdi de Cardedeu.
  • Dues entrades per al Museu-Arxiu Tomàs Balvey i Casal Dr. Daurella de Cardedeu.
  • Una col•lecció de punts de llibre del Museu-Arxiu Tomàs Balvey i Casal Dr. Daurella de Cardedeu.
  • Reproducció impresa de 3 fotografies d’Instagram triades pel guanyador a l’establiment Fotoclic (Carrer de Baix, 10)
  • Un esmorzar per a dues persones a la granja El Melindro de Cardedeu (Plaça de l’esglèsia, 9. Cardedeu)

Aquí us deixem les bases per a participar. Prepareu els mòbils i…. Bona Festa Major!!

__________________________________________________

Podeu consultar els guanyadors/es de les edicions que s’han fet.

Concurs fotogràfic Festa Major 2016. #fmcardedeu16

Concurs fotogràfic Festa Major 2015. #fmcardedeu15

Concurs fotogràfic Festa Major 2014. #fmcardedeu14

Concurs fotogràfic Festa Major 2013. #fmcardedeu13