LL_duro_barzoolona

Barzoolona. De safari per la ciutat

• Autor: Jordi Duró Laia Falcón
  • Any: 2017
  • Editorial: LaGalera
  • Llengua: català
  • Sinopsi:

Barzoolona és una guia pels que ja coneixen Barcelona o pels qui s’hi passegen per primera vegada en família. De fet, és un safari que proposa a les famílies diferents recorreguts per visitar 25 animals dels nostres carrers, distribuits pels diferents districtes de la ciutat. Des dels cavalls del Parc de la Trinitat, al gat de Botero o la Salamandra del Parc Güell.

Cadascun dels animals escollits va acompanyat de materials, elaborats per la Laia Falcón, creadora de la revista familiar El Culturista. Què hi fa un mussol al Passeig Sant Joan? On s’amaga el mico de l’Hospital Sant Pau? Informació sobre els edificis i les obres, propostes d’activitats per fer en família, llocs d’interés propers a l’animal i una manualitat perquè els petits puguin construir els 25 animals un cop a casa.

Gràcies per compartir!
    Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Pin on Pinterest0Share on LinkedIn0Email this to someone