TRAÇ, Tertúlia de còmic
La mentira y cómo la contamos , de Tommi Parrish

Dinamitza la sessió en Sergi Portela

Sinopsi: Una trobada fortuïta entre la caixera d’un supermercat i un antic amic remou el passat i fa aflorar a la superfície records enterrats, desitjos prohibits i reprimits, identitats fetes callar i esborrades del mapa. Cleary i Tim, que no s’havien tornat a veure des de l’institut, es van de copes junts i passaran la nit xerrant del seu passat, de les seves relacions, de les seves decisions, desembolicant veritats i mentides. Amb una paleta de colors molt potent i interludis en un precís blanc i negre, Tommi Parrish aborda en la seva primera novel·la gràfica la por d’enfrontar-se a un mateix i a sostenir la mirada davant el mirall, l’ambigüitat del gènere, el “queer” i els conflictes d’identitat sexual, així com l’esvaïment de les amistats del passat.

Activitat gratuïta. La biblioteca posa a la vostra disposició diversos exemplars demanats en préstec interbibliotecari. El cost és de 1,50€11000005695215