VERMUT LITERARI
amb l’escriptora Maria Climent, amb la novel·la Gina

Presentat i dinamitzat per la periodista cultural Clara M. Clavell.

Sinopsi: Que la vida va de debò la Gina ho descobreix de cop: encara té l’adolescència a prop, i l’edat adulta, amb tots els compromisos, li cau molt lluny. Però un dia es desperta amb una sensació estranya al cos i després de mesos de proves i espases de Dàmocles, li cau a sobre un diagnòstic mèdic greu i inesperat. I necessita començar a prendre decisions..

Autora: Maria Climent (Amposta, 1985) és llicenciada en Traducció i Interpretació i també ha estudiat Guió. Ha treballat de professora d’idiomes, de copywriter, de content manager, de social media manager, de professora d’escriptura i de cronista. Col·labora regularment amb la plataforma digital de cultura Catorze i viu entre Barcelona i Amposta. Gina és la seva primera novel·la..

Lloc: Tarambana, espai cultural i grastronòmic –C/ Bellsolar cantonada amb C/ Barcelona (Barri L’Estalvi)
08440 Cardedeu–