VERMUT LITERARI CONFINAT
amb l’escriptor Jordi Nopca, i la novel·la La teva ombra

Presentat i dinamitzat per la periodista cultural Clara M. Clavell.

Aquest dissabte, 23 de maig a les 12 del migdia, el periodista i escriptor Jordi Nopca presentarà La teva ombra, Premi Proa de Novel·la, dins del cicle dels Vermuts Literaris. Donada la situació actual, els organitzadors del cicle van voler mantenir la seva programació i retransmetre les presentacions a través de Ràdio Televisió Cardedeu. Aquest serà el tercer #vermuliterariconfinat després d’haver presentat La memòria de l’aigua i Gina, amb les escriptores Montse Barderi i Maria Climent.

La presentació es podrà veure des del canal 38 de la TDT o des de la web www.rtvc.cat.

Sinopsi:
Les vides dels dos germans que protagonitzen La teva ombra transcorren en paral·lel, ara com dos rius, ara com dos cotxes en sentit contrari. L’estiu del 2010, en Pere, de vint-i-cinc anys, que viu a Barcelona amb els pares, es distreu amb la música electrònica, el projecte d’una pàgina web d’oci i cultura i les trobades sexuals amb la Kate, una violinista anglesa enigmàtica. Però no aconsegueix treure’s del cap la seva exnòvia Laura. Mentrestant, el seu germà gran, en Joan, un lector voraç que fa de mestre de primària, porta una vida secreta que l’afectarà de ple.

Autor:
Jordi Nopca és escriptor i periodista. Actualment és redactor al diari Ara i coordinador del suplement setmanal de llibres Ara Llegim. Ha publicat la novel·la El talent (2012), i Puja a casa (2015), premi Documenta, llibre que també va presentar al cicle dels Vermuts Literaris.

La següent i darrera presentació serà el 6 de juny amb el periodista Toni Cruanyes i el seu llibre Un dels nostres.

Lloc: Tarambana, espai cultural i gastronòmic
C/ Bellsolar cantonada amb C/ Barcelona (Barri L’Estalvi)
08440 Cardedeu

Organitza: Clara M. Clavell – el Tarambana, espai Cultural i gastronòmic – Llibreria Papereria Compàs