CLUB D’INVESTIGACIÓ | COL·LOQUI AMB JORDI SIERRA I FABRA

Dilluns 21 de març la Sala d’Actes de la Biblioteca Marc de Vilalba va fer el primer ple de la setmana negra de Cardedeu #Temps Mort amb la visita de l’escriptor Jordi Sierra i Fabra. Un públic eclèctic i diverses generacions va gaudir amb l’enèrgic entusiasme que caracteritza aquest fenomen literari de casa nostra que va respondre amb sinceritat i molt sentit de l’humor a les preguntes de tothom; però, sobretot, ens va transmetre la seva contagiosa passió per viure i escriure.

Va ser una oportunitat única per conversar amb un dels escriptors més prolífics i reconeguts. Autor versàtil i incansable, amb una fertilitat admirable. Comunicador entusiasta, expert en música i considerat un dels pilars bàsics de la novel·la policíaca nacional al costat de Vázquez Montalban, Martínez Reverte o González Ledesma.

Creador de sèries amb personatges emblemàtics del gènere com l’inspector Miquel Mascarell, la periodista d’investigació Magda Ventura, l’investigador Hilari Soler, el periodista i escriptor policíac Daniel Ros Martí, l’Amadeu Bola o la jove detectiu “per accident”, protagonista de cinc novel·les: la Berta Mir, que acollim amb un espai propi a l’exposició CLUB D’INVESTIGACIÓ, juntament amb altres títols seus de gènere detectivesc per públic jove i infantil.

També hi ha instal·lat a la Sala de revistes de la biblioteca un aparautor monogràfic d’aquest autor en commemoració del seu 75è aniversari, on es poden descobrir alguns secrets sobre el seu procés de creació i també contemplar rèpliques de les màquines d’escriure que va fer servir durant molts anys d’una fecunda, variada i inesgotable carrera, per donar a llum gran part de la seva producció literària.

Activitat per a tots els públics.

Accedeix a aquests continguts relacionats…