Codeclub.cat
Una xarxa de clubs de programació d’ordinadors per a nens

La Biblioteca de Cardedeu entra al Codeclubcat, la xarxa de clubs de programació d’ordinadors per a nens i nenes. La missió del codeclubcat.org és poder oferir a cada infant de Catalunya la possibilitat d’aprendre a programar ordinadors. Els “clubs de codi” o “codeclubs” i estan totalment organitzats i gestionats per voluntaris de tres de les universitats catalanes: UOC, UPC i UDG.

Els tallers (de 90 minuts) començaran el dissabte 16 d’abril a les 10.30h. Està obert a tots els nens i nenes que aquest any cursen 6è. Les inscripcions cal fer-les a la Biblioteca i acompanyats del pare o la mare {Biblioteca Marc de Vilalba – Doctor Klein, 101 – 08440 Cardedeu – Tel. 93 871 14 17
b.cardedeu.mv@diba.cat}

El Calendari és el següent:
Tots els dissabtes al matí de 10.30h a 12h i des del 16 d’abril fins el dissabtes 18 de juny.

Inscripcions a la Biblioteca