Donacions de Salvador Coll Icart i Josep Castells

En nom de la Biblioteca i la Regidoria de Cultura de Cardedeu volem agrair a Salvador Coll Icart i a Josep Castells la donació dels llibres: Pepe Castells Pubill (1918-1993) i de Vilalba: temps de guerra (1936-1939). Ambdós passaran a formar part de l’àrea de Col·lecció Bibliogràfica Local de la Biblioteca de Cardedeu i es podran consultar en lliure accés.

El primer conté un recull bibliogràfic i d’arxiu amb tota mena de documents vinculats a la història del pintor Pepe Castells i Pubill, pare dels coneguts escenògrafs cardedeuencs Germans Castells.

El segon explica la història de la finca de Vilalba en els temps convulsos de la Guerra Civil. Explica qui eren la família Rivière Manen, propietària de la finca i la família Icart Ors, masovers de Vilalba.

La Col·lecció Bibliogràfica Local a lliure accés està ubicada a la planta 1 de la Biblioteca i podeu trobar-hi una tria de publicacions que parlen de la història, la geografia, la natura, tradicions… de Cardedeu i el Vallès Oriental. Cal tenir en compte que hi ha una part de la Bibliografia Local que no està a lliure accés, o en accés restringit en funció de la necessitat de conservar i preservar aquells documents fràgils o difícils d’aconseguir. Podeu consultar la totalitat del fons local, consultant el Catàleg Aladí.