eBiblio Catalunya, préstec de llibre digital

Avui dilluns 8 de juny es posa en funcionament l’eBiblio Catalunya, el nou servei de préstec de llibre electrònic per als usuaris de les biblioteques públiques de Catalunya. El nou servei comptarà amb una col·lecció inicial de més de 1.900 títols d’obres de ficció i no ficció de diferents gèneres i temàtiques, amb fons en català i castellà. S’estima que es podran fer fins a 1,2 milions de préstecs digitals.

Per fer ús d’eBiblio només caldrà disposar del carnet d’usuari de les biblioteques del Sistema de Lectura Pública de Catalunya. El carnet es pot demanar  a qualsevol biblioteca. Per poder accedir a eBiblio, l’adreça electrònica haurà de figurar obligatòriament entre les dades que s’incloguin en la sol·licitud. Un cop un usuari demani un llibre electrònic en préstec, disposarà de 21 dies per a llegir-lo.

Per qualsevol incidència no dubteu a preguntar-nos-ho, des de la Biblioteca de Cardedeu us ajudarem

Bones eLectures!