Llibre digital a la Biblioteca de Cardedeu

La lectura digital arriba a la Biblioteca de Cardedeu de la mà de Seebook

Mitjançant unes targetes de descàrrega de llibres digitals amb codis QR, els usuaris de la biblioteca tenen accés a l’obra de sis autors indies en format digital editats a Seebook.

La iniciativa ha estat possible gràcies a l’acord entre Digital Tangible, La Gerència del Servei de Biblioteques de la Diputació de Barcelona i el Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.  Amb aquest acord es volen donar a conèixer autors de qualitat que han optat per autoeditar-se els textos i també promoure el consum de llibres en format digital entre els usuaris de les biblioteques.

Baixar-se un llibre és molt senzill. A la biblioteca hi ha expositors amb les portades dels llibres, un breu resum i un codi QR que es pot escanejar per accedir als continguts digitals.

Un cop escanejat el codi QR, els usuaris han d’introduir la seva adreça de correu electrònic per poder baixar el contingut des de l’enllaç que rebran a la seva bústia. Els llibres digitals es poden baixar de manera gratuïta tant en format EPUB com en PDF.

La Biblioteca de Cardedeu i el Bibliobús Montnegre són les dues biblioteques del Vallès Oriental que s’han afegit a aquesta experiència que va començar l’any passat 2014.

Els títols disponibles són: