No Perdis el Tren!
Bases i premiats del sorteig de cinc bitllets Interrrail

La Biblioteca de Cardedeu, com a Punt d’Informació Turística, us ofereix, a partir de demà 8 de maig, la possibilitat d’entrar al sorteig de 5 bitllets Interrail dobles.

Segons s’estableix a les bases, podràn optar a omplir la butlleta de participació, aquelles persones, majors d’edat, que s’emportin en préstec guies o revistes de viatges.
Els bitllets són vàlids per iniciar el viatge amb data anterior al 31 de desembre de 2015.
Aquest sorteig ha estat possible gràcies a la col·laboració de Renfe, Interrail, La Xarxa de Biblioteques Municipals i el Grup de Biblioteques “Turisme Informació“.
El text complert de les bases el trobareu a la Biblioteca.

Resolució del concurs No Perdis El Tren!

El concurs No perdis el tren està promogut per les biblioteques que formen part del projecte Turisme Informació: Arenys de Mar, Berga, Caldes de Montbui, Cardedeu, La Garriga, Granollers (Can Pedrals), Igualada (Central), Moià, Puig-reig, Sabadell (Biblioteca Els Safareigs), Sant Celoni, Taradell, Torelló, Vic , Vilafranca del Penedès i el Bibliobús Pedraforca, en col·laboració amb Renfe.
Per participar només calia ser major d’edat, agafar una guia o revista de viatge en préstec i omplir una de les 100 butlletes que oferia cadascuna de les biblioteques participants. Aquestes donaven dret a participar en el sorteig de 5 bitllets Interrail de 2a classe per a dues persones. Enguany han participat 1.000 usuaris i els guanyadors/es han estat:

Interrail Global Pass Flexi de 5 dies en 10.
AITOR MARCO (BIBLIOTECA CAN PEDRALS DE GRANOLLERS)
Interrail Global Pass Flexi de 5 dies en 10.
AINA GARCÍA (BIBLIOTECA DE MOIÀ)
Interrail Global Pass Flexi de 10 dies en 22.
LAURA JIMÉNEZ (BIBLIOTECA TORRES I BAGES DE VILAFRANCA DEL PENEDÈS)
Interrail Global Pass Flexi de 10 dies en 22.
SÍLVIA POU (BIBLIOTECA ANTONI PLADEVALL I FONT DE TARADELL)
Interrail Global Pass continu de 22 dies.
LURDES JUNQUÉ (BIBLIOTECA CENTRAL D’IGUALADA)