Premis Finestra 2022 – Booktrailers guanyadors

El lliurament dels Premis Finestra de Booktrailers, organitzats per la Biblioteca i Cardoterror, va tenir lloc en el decurs del passat Festival Cardoterror. Un jurat de luxe, ha triat d’entre tots els treballs presentats (13) els premiats, que son:

La noia invisible – 1r Premi (Premis Finestra 2022)

Autoria: Carla García, Berta Farràs i Alberto Zorrilla

Sinopsi del llibre: L’Aurora Ríos és invisible per a gairebé tothom. Els esdeveniments del passat han fet que s’aïlli del món i que amb prou feines es relacioni. Als seus disset anys no té amics i està farta que la gent del poble parli a la seva esquena. Una nit de maig la seva mare no la troba a casa quan torna de la feina. No és l’habitual. L’Aurora apareix morta l’endemà al matí al vestuari del seu institut, el Rubén Darío. Té un cop al cap, i al costat del cos hi han deixat una brúixola. Qui és el responsable d’aquest terrible esdeveniment? La Julia Plaza, companya de classe de la noia invisible, està obsessionada per trobar la resposta.

El podràs trobar a aquestes biblioteques de la Xarxa de Biblioteques Municipals:

Dagon – 2n Premi (Premis Finestra 2022)

Autoria: Arlet Letosa, Ariadna Tovar, Francisco Aris

Sinopsi del relat: Una petita embarcació de turistes es veu afectada per un mal temporal, el iot on viatjaven xoca amb unes roques, provocant que els tripulants hagin de demanar ajuda en una petita comunitat que està a uns metres. Quan arriben al poble buscant auxili es troben amb una misteriosa sorpresa. Les persones que hi habiten no són comunes, són humans amb una mutació de peix. Una terrorífica novel·la que mostra què es pot fer per la supervivència. Relat d’H. P. Lovecraft.
Font: Lecturalia

El gat negre– 3r Premi (Premis Finestra 2022)

Adrian Palmer-Brown, Arnau Menchon, Nil Viader, Albert Arcos i Dani Moreno

Sinopsi del relat: El gat negre és un relat d’Edgar Allan Poe, publicat el 19 d’agost de 1843 al Saturday Evening Post de Nova York, amb el títol original de The black cat.

Narrat en primera persona, el protagonista explica la seva peculiar relació amb un gat negre, “Plutó”, que esdevé una mena d’aliat i alhora enemic en la relació amb la muller. Endut per la “llei de la Perversitat”, el mata, però n’adopta un altre, també negre i borni, que l’indueix, segons el narrador, a assassinar la seva pròpia muller. Font: Viquipèdia.

» Booktrailers guanyadors Edició 2021
» Booktrailers guanyadors Edició 2020