Exposició: 10 anys de Voluntariat per la Llengua: un tast!

L’exposició, creada per la Direcció General de Política Lingüística, s’adreça a tothom qui vulgui conèixer les curiositats del Voluntariat per la llengua i la dimensió que el programa ha adquirit pel que fa a les xifres, territorialment i des del punt de vista humà. En general, és d’interès per a qualsevol persona que vulgui conèixer com un projecte de foment de l’ús de la llengua esdevé una eina de cohesió social.

L’exposició “10 anys de VxL: un tast!” arriba a Cardedeu tot continuant el recorregut per diferents poblacions de Catalunya. L’objectiu de la mostra és fer visible la riquesa i la diversitat de participants en el Voluntariat per la llengua i també de quina manera el programa s’ha estès a diferents àmbits de la societat al llarg d’aquests deu anys. Els sis plafons de l’exposició contenen imatges, informacions i dades del programa del Voluntariat per la Llengua.

Junt amb l’exposició, hi haurà també un Punt d’inscripció del Voluntariat per la llengua, on totes les persones interessades a participar-hi podran informar-se’n i inscriure-s’hi.

L’exposició ‘10 anys de VxL: un tast!’ es podrà veure del 2 al 24 de novembre a la Biblioteca Marc de Vilalba de Cardedeu, de dilluns a divendres de 2/4 de 4 de la tarda a 2/4 de 9 del vespre; dijous i divendres també de les 10h del matí a 1h del migdia; i els dissabtes de les 10h del matí a les 2h del migdia.

Subscriu-te als esdeveniments des de Facebook