Fes treballar el teu perfil digital

Sabies que el 70% dels reclutadors utilitzen les xarxes socials a l’hora de cercar o validar les aptituds dels candidats abans i després d’una entrevista de feina? Tenir els teus perfils socials adequats per a la recerca de feina és imprescindible per separar la nostra vida professional de la personal i causar una bona impressió.

Què aprendràs en aquest mòdul?
En aquest mòdul aprendràs com protegir el teu perfil de Facebook a nivell personal i com optimitzar-lo a nivell professional per a que els reclutadors trobin en tu el candidat ideal que estan cercant. A més, aprendràs a generar contactes que puguin aportar-te feina a més de conèixer els grups i les eines més actuals enfocades a treure el màxim partit a la teva xarxa de contactes.

Condueix el taller: Raquel Rosa. Assessora en comunicació a Hola Rosa

Calendari: 7, 14 i 21 d’octubre de 18h a 19.30h

Espai: Biblioteca Marc de Vilalba. Sala d’actes

Preu: 18 €. Les persones que estiguin a l’atur i sense prestació, inscrites al Servei Local d’Ocupació de Cardedeu Tindran el 100% de bonificació. Les persones que estiguin a l’atur, i que cobrin una prestació i que estiguin inscrites al Servei Local d’Ocupació Tindran el 50% de bonificació.

Inscripcions: a la Biblioteca de Cardedeu. Carrer del doctor Klein, 101. Per telèfon: 93 871 14 17 o per correu electrònic: b.cardedeu.mv@diba.cat