Concurs fotografic #FMCardedeu2020

La Biblioteca Marc de Vilalba la Regidoria de Cultura i el Museu-Arxiu Tomàs Balvey, estableixen, mitjançant les bases que a continuació es relacionen, els punts sobre els quals es regirà el concurs de fotografia “Festa Major de Cardedeu 2020” a la xarxa social Instagram: #fmcardedeu20 #laquesescaigui20

Objecte
Enguany tindrem una Festa Major adaptada a una situació sanitària inaudita i de gaudiment imprevisible per als ciutadans de Cardedeu. Per aquest motiu plantegem aquest concurs des d’una perspectiva de documentació d’aquest moment històric. No es tracta de denunciar res ni ningú per pràctiques poc conseqüents amb les mesures sanitàries. Es tracta visibilitzar la transformació de la festa i com de vitals i festius podem ser en situacions adverses. Si la Festa Major la celebrem als carrers i al teatre n’obtindrem unes imatges, si calgués celebrar-la confinats o amb mesures restrictives de moviments, la celebració seria molt diferent i les imatges també. S’accepten imatges en ambdues situacions.

El concurs de fotografia consisteix en la publicació de fotografies preses durant la celebració de la Festa Major 2020 (la que s’escaigui) del dia 13 d’agost de 2020 fins el diumenge 16 d’agost del mateix any.

Els participants hauran de:

• Realitzar una, o més, fotografies de la celebració de la Festa Major 2020 (la que s’escaigui).
  • Publicar la fotografia a Instagram, etiquetant-les amb #fmcardedeu20 #laquesescaigui20 i mencionant un dels quatre perfils @teatredecardedeu @cinemaesbarjo, @bibliocardedeu i/o @museudecardedeu, sense perjudici d’altres etiquetes o perfils que vulgui incloure l’autor.

Llegiu les bases aquí