Quantes tertúlies literàries hi ha a Cardedeu?

Sabíeu que actualment a Cardedeu es duen a terme fins a cuatre tertúlies literàries diferents?

La tertúlia literària de la mateixa biblioteca fa més de vint anys que funciona com espai de trobada de ciutadans lectors i amb inquietuds culturals. Conduïda per Raimon Portell, la trobada es realitza amb periodicitat mensual, el segon dimecres de cada mes a les 20h. Teniu més detall a l’agenda d’activitats.

Tanmateix, aprofitem aquestes línies per recordar-vos que a la Biblioteca Marc de Vilalba també disposeu de dos tertúlies temàtiques més:

• La tertúlia de còmic: conduïda per Sergi Portela, es du a terme el darrer dijous de cada mes. Reuneix als amants del novè art al voltant de grans i indispensables títols de la vinyeta.
  • La filmosofia: una tertúlia filosòfica a partir de pel·lícules especialment recomanades per Joan Méndez. Intercanvi d’idees i reflexions esperonades a partir d’alguns dels films més transcendents.

Però al municipi hi ha tres tertúlies literàries més a tenir en compte:

• CLUB DE LECTURA – BADALLIBRES: A la llibreria Badallibres duen a terme una trobada mensual. Es reuneixen també una vegada al mes, habitualment el segon dijous de cada mes a les 20h. Per seguir les últimes notícies i lectures previstes, podeu seguir a Badallibres en els seus perfils a les xarxes socials: Facebook, Twitter i Instagram.
  • CLUB DE LECTURA NEGRA – TARAMBANA: La llibreria El Compàs i l’Espai Cultural i Gastronòmic El Tarambana promouen en aquest cas lectures i trobades al voltant d’un gènere molt especial: la novel·la policíaca. Amb periodicitat mensual, es troben el segon dimecres de cada mes, al mateix Tarambana, a les 20’30h. Per seguir les últimes notícies i lectures previstes, podeu seguir els perfils a les xarxes socials de El Compàs (Facebook, Twitter i Instagram) i d’Oscar Esteban, el dinamitzador d’aquesta iniciativa: Facebook i Instagram.
  • DE MOT EN MOT – HI SOM: l’entitat sense ànim de lucre cardeuenca HI SOM organitza i condueix aquesta trobada on a cada sessió es llegeix en veu alta un conte per adults i posteriorment es posen en comú les sensacions produïdes pel text compartit, donant lloc a una tertúlia immediata. Una forma diferent i autèntica d’apropar-se a la literatura. L’activitat es du a terme a la sala d’actes de la Biblioteca amb periodicitat bisetmanal, habitualment el primer i tercer divendres de cada mes: Facebook.

Al vostre abast teniu diferents opcions per compartir l’infinit plaer d’una bona lectura, una activitat deliciosament solitària però que, un cop gaudida, encara ens pot oferir un extra de plaer. Doncs posar en comú amb altres lectors i lectores les sensacions i impressions que aquelles pàgines ens han transmès durant totes les estones que ens ha acompanyat és com tornar a saber d’un vell amic.
I recordeu que Cardedeu és cultura. Llegir, compartir, gaudir, créixer.