ACTIVITAT PRE-FUNCIÓ
Léon a la Terra dels homes de la dramaturga i directora Maria Pla

Activitat conduïda per l’actor Xavier Ripoll que juntament amb Maria Pla, la dramaturga i directora de Léon a la Terra dels homes i Òscar Intente, l’actor i intèrpret del personatge de l’aviador ens desvetlleran els misteris d’aquest espectacle inspirat en l’obra de Saint-Exupéry, El petit príncep.

Sinopsi de l’obra:
Léon Werth és la persona a qui Antoine de Saint-Exupéry li dedica el petit príncep. Més de setanta anys després, l’autora, Maria Pla imagina la trobada al desert d’aquests dos nàufrags de les dues grans guerres europees, com si El petit príncep tal com el vam conèixer no hagués existit mai. Un personatge radicalment diferent però amb la mateixa mirada perplexa davant les nostres actituds: seriosos, vanitosos, mesquins, esclaus, competitius, ridículs. Un conte sobre la solitud, l’amistat, la vida, la mort, i la responsabilitat de ser persones.

Qui era Léon Werth?
Léon Werth (1872-1955), escriptor, periodista, assagista i crític d’art era un bon amic de Saint-Exupéry. Ex-combatent de la Primera Guerra Mundial, un vell pacifista jueu que passava fred i gana, sol, amagat en un racó de la França ocupada mentre l’autor escrivia El Petit Príncep als Estats Units.

L’obra de teatre la podeu veure al Teatre Auditori de Cardedeu el 10 de desembre a les 20h

És aconsellable rellegir El petit príncep, que us podem facilitar a la Biblioteca juntament amb un fragment del text teatral