CASALET DE ROBÒTICA
First Lego League

Des de la Biblioteca de Cardedeu busquem un grup de noies i nois d’entre 10 i 15 anys que els agradi la robòtica per participar durant el mes de juliol als tallers sobre la competició FIRST LEGO League.

Els participants aprendran a utilitzar el robot LEGO Education EV3 i a construir els seus propis accessoris per a resoldre les missions del joc del robot de la FIRST LEGO LEAGUE.

Vine per aprendre a programar, a treballar la innovació i la resolució de problemes, el treballar en equip i fomentar la creativitat per a resoldre totes les missions possibles!

La finalitat d’aquest tast durant el més de juliol és aconseguir formar un equip de cara al mes de setembre i treballar setmanalment per a participar a la FIRST LEGO LEAGUE al maig del 2024.

Què és la FIRST LEGO LEAGUE?

FIRST® LEGO League és un programa internacional que fomenta l’aprenentatge pràctic de les STEM -ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques- en els joves de 4 a 16 anys. Els participants resolen cada any un nou repte relacionat amb problemes del món real a través d’un projecte científic i un programa de robòtica guiat. En aquest procés, els joves experimenten i desenvolupen les seves habilitats de pensament crític, treball en equip, creativitat, comunicació i programació. Al final de la temporada, els equips comparteixen els coneixements apresos resolent el repte en una emocionant celebració.

A la Biblioteca de Cardedeu busquem formar un equip per a la secció Challenge que engloba els nens i nens amb edats compreses entre els 10 i els 16 anys.

Trobareu més informació de la propera edició al següent video promocional

Calendari del Casalet:

Dimarts i dijous al matí de juliol d’11 a 13h
(dt. 4, dj. 6, dt. 11, dj. 13, dt. 18, dj. 20, dt. 25, dj. 27)

Docent: Edukem-nos

Adreçat a: Noies i nois de 10 a 15 anys