CONNECTA’T: matinal d’alfabetització digital
Ets autònom/a i no saps com preparar un factura electrònica?
Saps el que pots demanar a l’administració?

Ets autònom/a i no saps com preparar un factura electrònica?

Horari: 9:00h – 11:00h
Ets autònom/a i no saps com preparar un factura electrònica? T’ho expliquem i t’ensenyem eines gratuïtes per gestionar-les.  Definirem el concepte de Factura electrònica, els seus avantatges i desavantatges, coneixerem què diu la llei. Explicarem diferents eines existents en el mercat per preparar i enviar factura electrònica als nostres clients. Taller de dues hores a càrrec de l’empresa Buisitools.
Recomanació: Els assistents haurien de portar un ordinador portàtil
Inscripció

Saps el que pots demanar a l’administració?

Horari: 11.30h – 13.30h
Saps el que pots demanar a l’administració? Vine a conèixer el catàleg de tràmits i com consultar la documentació necessària per fer un tràmit. En aquest taller, descobrirem els diferents certificats disponibles per la ciutadania, aprendrem a sol·licitar-los. Descobrirem tots aquells tràmits que podem gestionar amb l’administració. Ens adaptarem a les necessitats dels participants, per tal de fer la sessió més propera i amena i cobrir necessitats especifiques.
Recomanació: els assistents han de portar la targeta sanitària i el dispositiu mòbil, si voleu també el portàtil.
inscripció

__________________________

El programa CONNECTA’T és la iniciativa de la Gerència de Serveis de Biblioteques de capacitació digital que pretén dotar a les persones usuàries de la XBM de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).

La biblioteca pública vol ser un espai d’aprenentatge i convertir-se en espai facilitador de l’accés igualitari a la informació i la comunicació. És per això que s’han ideat aquests tallers especialment dissenyats en un format pràctic i pensats perquè els seus participants adquireixin coneixements que els seran útils en un context com l’actual que molts tràmits i serveis han passats a fer-se primordialment en línia.