CLUB DE (VÍDEO)JOCS: Laboratori de ficció digital
Botanícula (2a. edició) de l’editora Amanita Design

Botanícula és una aventura gràfica on jugarem amb cinc criatures:

• Mr. Lantern: el personatge principal i qui guarda la llavor de llum.
  • Mrs. Mushroom: un xampinyó que pot estirar-se i crear còpies d’ell mateix.
  • Mr. Poppyhead: un personatge lent i pesat, però també el mes ferm.
  • Mr. Twig: semblant a un insecte pal que pot estirar els seus braços.
  • Mr. Feather: un insecte amb moltes ales i que pot volar.

L’objectiu és salvar la llavor de l’arbre de la llum de les malvades Aranyes-Borrissol de la foscor. No hi ha diàlegs i tota la comunicació és per imatges que es mostren dins de bafarades.

La biblioteca forma part del programa pilot Club de (vídeo)joc Laboratori de ficció digital per acostar noves narratives a la biblioteca. És per aquest motiu que a la sessió jugarem i també parlarem de com heu gaudit d’aquesta estona.

Sessió per a famílies amb infants entre els 9 i els 12 anys

Inscripció en aquest enllaç

Com ho farem?

El dia 23 de febrer cal que un adult vingui a la Biblioteca a buscar la tauleta amb el vídeo joc instal•lat. En aquell moment us explicarem la dinàmica del joc. La sessió és per a un infant amb un adult. El dimecres dia 24 de gener ens reunirem per videoconferència a les 17h. No es podrà fer servir la tauleta abans. Cal tenir compte a gmail per fer la sessió mitjançant la plataforma Meet. Haureu de seguir la dinàmica que el dinamitzador de la Biblioteca us vagi indicant. La sessió tindrà una durada d’una hora aproximadament. Cal no haver jugat a Botanícula abans.