FICCIÓ DIGITAL A LA BIBLIOTECA
Viatge a Proteus

Viatja a Proteus!

Una illa paradisíaca… feta de píxels, per a tots els públics.

L’illa màgica on els problemes desapareixen. Fer un passeig immersiu per Proteus és tota una experiència sensorial. Recórrer els seus boscos, les seves platges, pujar al cim més alt, admirar les estrelles fugaces, la posta o la sortida del sol i la lluna, les estacions i els canvis de temps, tot sense presa admirant els colors i les formes i escoltant una música fantàstica.

Com podeu viatjar a Proteus? Molt fàcil. Reserveu un horari i us portarem directes a l’illa, un cop allà l’aventura corre de la vostra mà. Us acompanyarem a la sala on tindrà lloc el viatges.

Sessions de 30′ per unitat familiar

Públic: Recomanat per a famílies i a tota persona amb ganes de viatjar i descobrir coses noves i meravelloses. Qui va a Proteus canvia la seva visió del món i, segurament, tindrà moltes ganes de tornar.

Aquesta activitat forma part del programa Ficció digital a les biblioteques per acostar i descobrir aquest tipus d’obra a un nou públic.

Proteus està indicat per a jugar en família. L’acció és individual* però l’acompanyament d’un adult amb l’infant resultarà gratificant i de gran ajuda.

*Una persona porta el comandament.

També podeu ser persones convidades al viatge d’algú altre i gaudir de les imatges projectades i la música en un entorn molt relaxant.

Com participar?

Caldrà que ompliu un dels següents formularis. Un per cada unitat familiar i sessió (30′).

– SESSIÓ 10,00-10,30h.
– SESSIÓ 10.30-11.00h.