FILMOSOFIA
L’arbre de la vida (2011), del dir. Terence Malick

Sinopsi
Estats Units, anys 50. Jack és un nen que viu amb els seus germans i pares. Mentre la mare és tot amor i tendresa el pare, al contrari, es la severitat personificada. L’home pensa que és necessari ensenyar-li als infants a enfrontar-se a un món hostil en aquest procés de formació de nen cap a l’edat adulta. És llavors quan Jack, ja un adult, evoca moments transcendents de la seva infància i tracta d’entendre la influència que van tenir sobre ell i fins a quin punt han pogut determinar la seva vida.

Font: Filmaffinity

Cinefòrum dinamitzat per: Joan Méndez

On veure la pel·lícula?

• A la Biblioteca de Cardedeu disposarem d’exemplars en format DVD per deixar-vos-els en préstec.
  • A la plataforma de préstec virtual eBiblio

Per a més informació poseu-vos en contacte amb la Biblioteca de Cardedeu: b.cardedeu.mv@diba.cat i 938 71 14 17