FILMOSOFIA. Tertúlia de cinema i pensament
La rosa porpra del Caire (1985) del dir. Woody Allen
[Activitat en línia]

Sinopsi: Estats Units i la Gran depressió. Mentre Cecília treballa com a cambrera a Nova Jersey, el seu marit es dedica a fer el gandul. La única distracció per a ella és el cinema on s’hi escapa sempre que pot per escapar de la difícil vida que li ha tocat. El cinema la fa somiar amb un món fàcil amb champagne, vestits de nit vaporosos i festes elegants. Una nit, el protagonista principal de la seva pel·lícula favorita, La rosa porpra del Caire, es fixa en ella i escapa de la pantalla amb la voluntat de conèixer-la.

Sinopsi extreta i traduïda del web Filmaffinity

A càrrec de Joan Méndez

On veure la pel·lícula? Si no disposeu ja del film, la biblioteca posa a la vostra disposició diversos exemplars, en format DVD, demanats en préstec interbibliotecari. El cost és de 1,50€.

Inscripció: activitat de participació oberta a tothom, amb control d’aforament. Si us interessa venir, sisplau truqueu-nos al 93 871 14 17 o enviant un correu a b.cardedeu.mv@diba.cat.