FILMOSOFIA. Tertúlia de cinema i pensament
The square (2017) del dir. Ruben Östlund

Tertúlia dinamitzada per Joan Méndez

Presentació: Christian, mànager d’un museu d’art contemporani, s’encarrega d’una exhibició titulada “The Square” on hi ha una instal·lació que vol visualitzar, posar en valor i fomentar els valors humans i altruistes. Un dia li roben el mòbil i la cartera pel carrer. Aquest incident causarà més conseqüències de les esperades. (FILMAFFINITY)On veure la pel·lícula? Si no disposeu ja del film, la biblioteca posa a la vostra disposició diversos exemplars, en format DVD, demanats en préstec interbibliotecari. El cost és de 1,50€.

Activitat de participació oberta a tothom, amb control d’aforament. Si us interessa venir, sisplau truqueu-nos al 93 871 14 17 o enviant un correu a b.cardedeu.mv@diba.cat.