FILMOSOFIA. Tertúlia de cinema i pensament
The square (2017) del dir. Ruben Östlund

Tertúlia dinamitzada per Joan Méndez

Presentació: Christian, mànager d’un museu d’art contemporani, s’encarrega d’una exhibició titulada “The Square” on hi ha una instal·lació que vol visualitzar, posar en valor i fomentar els valors humans i altruistes. Un dia li roben el mòbil i la cartera pel carrer. Aquest incident causarà més conseqüències de les esperades. (FILMAFFINITY)
On veure la pel·lícula? Si no disposeu ja del film, la biblioteca posa a la vostra disposició diversos exemplars, en format DVD, demanats en préstec interbibliotecari. El cost és de 1,50€.

Activitat de participació oberta a tothom, si us interessa participar al debat/tertúlia en línia cal que ens ho feu saber. Envieu-nos un correu a: b.cardedeu.mv@diba.cat i us donarem el codi d’accés per poder-hi participar.