FILMOSOFIA. Tertúlia de cinema i pensament
Dràcula de Bram Stoker (1992) del dir. Francis Ford Coppola
[Activitat en línia]

Sinopsi: a l’any 1890, el jove advocat Jonathan Harker viatja fins un castell perdut de Transilvània, on coneixerà al comte Dràcula, qui a l’any 1462 va perdre el seu gran amor Elisabeta. El Comte, fascinat per una fotografía de Mina Murray, la parella de Harker, que li recorda al seu amor Elisabeta, viatja fins a Londres “creuant els oceans del temps” per conèixer-la. Un cop arribat a Anglaterra, intentarà conquistar i seduir a Lucy, la millor amiga de Mina Murray.

Sinopsi extreta i traduïda del web Filmaffinity

Cinefòrum dinamitzat per Joan Méndez

On veure la pel·lícula? Si no disposeu ja del film, la biblioteca posa a la vostra disposició diversos exemplars, en format DVD, demanats en préstec interbibliotecari. El cost és de 1,50€.  La trobareu també a la plataforma de pagament Filmin.

Inscripció: activitat de participació oberta a tothom. Es preveu que es faci per videoconferència. Si us interessa venir, sisplau truqueu-nos al 93 871 14 17 o enviant un correu a b.cardedeu.mv@diba.cat i us enviarem l’enllaç d’accés.