FILMOSOFIA
L’habitació (2015), del dir. Lenny Abrahamson

Sinopsi
L’habitació (Room), narra la història del segrest d’una dona jove durant set anys. Ella acaba embarassada del seu segrestador, que la viola periòdicament. Malgrat la situació, la noia intenta que el fill ho visqui sense traumes. A mesura que es fa gran i el fill comença a fer-se preguntes, la mare es convenç de la necessitat d’acabar amb aquest segrest i fa servir tot l’enginy i la complicitat del fill per escapar-ne. La tornada a la vida normal no serà fàcil, després de tants anys desapareguda.

Cinefòrum dinamitzat per: Joan Méndez

On veure la pel·lícula? A la Biblioteca de Cardedeu disposarem d’exemplars en format DVD per deixar-vos-els en préstec. Per a més informació poseu-vos en contacte amb la Biblioteca de Cardedeu: b.cardedeu.mv@diba.cat ; Tel. 938 71 14 17