FILMOSOFIA
L’acusat (2021) del dir. Yvan Attal

Sinopsi:
Els Farel són una parella exitosa. Jean, el marit és un destacat expert i la seva esposa, Claire, és una assagista coneguda pel seu feminisme radical. Tenen un fill, Alexandre, que estudia en una prestigiosa universitat d’Estats Units. Durant una breu visita a París, Alexandre coneix a la Mila, la filla de la nova parella de la seva mare, i la convida a una festa. Al dia següent, Mila presenta una denúncia contra Alexandre per violació. L’armonia familiar queda destruïda i es posa en marxa una complicat procés judicial i mediàtic que confronta les versions oposades.

Cinefòrum dinamitzat per: Joan Méndez

On veure la pel·lícula?
A la Biblioteca de Cardedeu disposarem d’exemplars en format DVD per deixar-vos-els en préstec. Per a més informació poseu-vos en contacte amb la Biblioteca de Cardedeu: b.cardedeu.mv@diba.cat i 938 71 14 17