FILMOSOFIA
Martin (Hache) (1997), del director Adolfo Aristarain

Sinopsi: Martín Echenique (Federico Luppi) és un director de cinema argentí que resideix des de fa més de 20 anys a Madrid. Odia el seu país i es recrea en la nostàlgia. El seu fill, conegut per tothom com a Hache (Juan Diego Botto), té 19 anys i viu a Buenos Aires amb la seva mare. No estudia, no té feina i va pels carrers tocant la seva guitarra elèctrica. Després de cinc anys de no veure’s es retroben a la capital Argentina en un moment que Hache pateix una sobredosi. El pare s’emporta el fill a Madrid. Aquí Hache es trobarà amb dues persones: Alícia (Cecilia Roth), l’amant del pare, una dona més jove que ell i farta d’estar amb un home que és incapaç d’assumir un compromís; y Dante (Eusebio Poncela), un actor que és millor i gairebé únic amic de Martín. Martín comparteix la seva vida amb gent gente apassionada, però ell no es permet el luxe de sentir emocions. El que estima està exposat al dolor i això li fa pànic. (Text traduit del web Filmaffinity)

Cinefòrum dinamitzat per: Joan Méndez

On veure la pel·lícula?
A la Biblioteca de Cardedeu disposarem d’exemplars en format DVD per deixar-vos-els en préstec.

Per a més informació poseu-vos en contacte amb la Biblioteca de Cardedeu: b.cardedeu.mv@diba.cat i 938 71 14 17