FILMOSOFIA. Tertúlia de cinema i pensament
Un assumpte de família (2018) del dir. Hirokazu Kore-eda
[Activitat en línia]

Sinopsi: Osamu i el seu fill troben una nena en mig del fred. Al principi, i després de ser reàcia a acollir la nena, l’esposa d’Osamu acceptarà cuidar-la. Malgrat que la família és pobre i amb prou feines guanya suficients diners per a sobreviure, semblen ser feliços junts fins que un seccés imprevist revela secrets que posaran a prova els lligams entre ells.

Sinopsi extreta i traduïda del web Filmaffinity

Cinefòrum dinamitzat per Joan Méndez

On veure la pel·lícula? Si no disposeu ja del film, la biblioteca posa a la vostra disposició diversos exemplars, en format DVD, demanats en préstec interbibliotecari. El cost és de 1,50€.  La trobareu també a la plataforma de préstec virtual eBiblio i a la plataforma de pagament Filmin.

Inscripció: activitat de participació oberta a tothom. Es preveu que es faci per videoconferència. Si us interessa venir, sisplau truqueu-nos al 93 871 14 17 o enviant un correu a b.cardedeu.mv@diba.cat i us enviarem l’enllaç d’accés.