FILMOSOFIA. Tertúlia de cinema i pensament
Un assumpte de família (2018) del dir. Hirokazu Kore-eda
[Activitat en línia]

Sinopsi: Osamu i el seu fill troben una nena en mig del fred. Al principi, i després de ser reàcia a acollir la nena, l’esposa d’Osamu acceptarà cuidar-la. Malgrat que la família és pobre i amb prou feines guanya suficients diners per a sobreviure, semblen ser feliços junts fins que un seccés imprevist revela secrets que posaran a prova els lligams entre ells. [Sinopsi extreta i traduïda del web Filmaffinity]

Cinefòrum dinamitzat per Joan Méndez
On veure la pel·lícula? Si no disposeu ja del film, la biblioteca posa a la vostra disposició diversos exemplars, en format DVD, demanats en préstec interbibliotecari. La trobareu també a la plataforma de préstec virtual eBiblio i a la plataforma Filmin.
Com participar a la trobada de Filmosofia?
Caldrà que ens ho confirmeu prèviament mitjançant un correu electrònic: b.cardedeu.mv@diba.cat. Nosaltres us enviarem per l’enllaç d’accés a la plataforma digital.