JORNADES IL·LUSTRA’M! 2021
Presentació de l’àlbum infantil…
On és?, de Sergi Portela i Raimon Portell

On és?

La petita guineu ha perdut alguna cosa. Està desesperada i mira per tot arreu. Buida l’armari, la nevera, regira tot el pis, pregunta als veïns, però ningú no l’ha vist. O sí?

Aquest és un àlbum il·lustrat per a infants amb text d’en Raimon Portell i els dibuixos d’en Sergi Portela, i us conviden a descobrir-lo amb ells.

AFORAMENT LIMITAT. CAL PREINSCRIPCIÓ.

Qui són els autors?

En SERGI PORTELA és il·lustrador de vocació i treballador a la Biblioteca de Cardedeu per convicció i pel desig de promoure la lectura i totes les arts visuals. És el dinamitzador de TRAÇ, la Tertúlia de Còmic mensual de la nostra biblioteca i coordinador de l’IL·LUSTRA’M!. És l’autor de Al parc (La Galera, 2020) -també hi ha una edició en castellà– i, juntament amb en Raimon Portell, de La por del passadís (Bromera, 2014) -també hi ha edició en anglès. És col·laborador de Faristol i Cavall Fort, entre altres publicacions vinculades a la Literatura Infantil i Juvenil.

En RAIMON PORTELL és escriptor i segurament el coneixereu per la seva recent trilogia juvenil: La Llum d’Artús (Camins de nit, Camins d’aigua i Camins d’hivern). També està vinculat a la Biblioteca de Cardedeu com a conductor de les Tertúlies literàries mensuals.

ACTIVITAT FINALITZADA

Si voleu participar a la resta de Jornades Il·lustra’m! aquí teniu tota la programació