Les cadires (Acció teatral)
A càrrec de l’Associació Artescena Social

L’Associació Artescena Social, en motiu de Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència de Gènere, vol sumar-se a les activitats de sensibilització sobre aquest tema que diàriament colpeix dones de totes les edats, amb una acció teatral que es durà a terme el divendres 30 de novembre 2018, a la Biblioteca Marc de Vilalba de Cardedeu.

En l’acció teatral del dia 30 es convidaran a col·laborar i participar dones de totes les edats com a testimonis, mitjançant textos, poesies, històries, cançons, relats…, per compartir amb el públic present el buit simbòlic que representaran les cadires. Una acció de sensibilització, de reivindicació i de recordatori constant a totes les dones, per aquelles que ja no podran acompanyar-nos i per les que han pogut superar-ho i poden ser un exemple positiu de força i de canvi.