LLEGIM EL TEATRE
Pier Paolo Pasolini, una força del passat

Amb motiu de la presentació a la Sala Àtrium de Barcelona d’aquesta posada en escena de No hi ha fills innocents, basat en uns textos no teatrals de Pier Paolo Pasolini (Bolonia 1922-Assassinat el 2 de Novembre de 1975 a Ostia), l’actor Oriol Genís proposa una trobada per a escoltar i analitzar alguns textos, poemes i pel·lícules d’aquest autor inabastable que és Pasolini.

Oriol Genís: Pasolini és un vell amic que m’ ha acompanyat des de la meva joventut, quan vaig descobrir el seu cine que moltes vegades trobava incomprensible, però que se’m va arrapar amb força a la pell i a l`ànima. Així que Pasolini s´ha convertit per a mi en una espècie de company de vida i la seva obra, novel·les, escrits periodístics, pel·lícules, pintures, poemes, assajos, etc. m´acompanyen sempre i el configuren com un home del Renaixement per la diversitat de la seva producció.

En aquesta trobada podrem escoltar La Carta als joves infeliços que comentarem entre tots, parlar de les seves pel·lícules i llegir algun dels seus poemes en veu alta, que és la forma més clara d’entendre la seva plasticitat textual.  Us asseguro que serà una reunió ben especial i plantejada més com un intercanvi de coneixements que no pas com una conferència magistral.