COL·LOQUI PRE-FUNCIÓ
PRUNA de la directora teatral i dramaturga, Queralt Riera
Amb Queralt Riera i Vicki Bernadet, activista i creadora de Fundació Vicki Bernadet

En motiu de la celebració del Dia Mundial per la Prevenció de l’Abús Sexual Infantil, la Regidoria de Cultura ha programat l’espectacle Pruna de la dramaturga i directora de teatre Queralt Riera. Uns dies abans, el 2 de novembre a les 18h, fem una pre-funció a la sala d’actes de la Biblioteca de Cardedeu amb la Vicki Bernadet per parlar de la prevenció dels abusos sexuals en la infància  i de la feina que fa la Fundació que porta el seu nom. Amb la Queralt parlarem de la funció Pruna que es representarà i podem veure el dia 12 de novembre al Teatre Auditori de Cardedeu dins la Programació d’arts escèniques octubre/desembre 2022.

Sinopsi de Pruna
Una nena que es diu Pruna, i que també és una dona que es diu Pruna. Té una vida normal, un entorn normal i un secret que fa mal i destrossa per dintre. Un conte barrejat de testimonis reals que ens mostra la realitat dels abusos infantils. I també ens mostra una vida de tantes. Amb tota la nostra voluntat de contribuir a fer una societat millor. Amb delicadesa i coratge. Pruna va obtenir l’any 2019 el Premi Adrià Gual.

Esteu tots convidats!