Llegir el Teatre
Vespres de la Beata Verge d’Antonio Tarantino

Per estrenar-nos en aquesta iniciativa, començarem la temporada amb l’obra Vespres de la Beata Verge, d’Antonio Tarantino, que s’estrenarà a Cardedeu el dia 28 de novembre de 2020 a les 20h. Oriol Genís és l’intèrpret cardedeuenc d’aquesta peça teatral que va estrenar-se a la Sala Becket el 15 de novembre de 2012.

Sinopsi: un pare ha vingut a recuperar el cos del seu fill, que s’ha suïcidat a les aigües de la base d’hidroavions. Mentre espera que s’acabi l’autòpsia, en la foscor d’un dipòsit de cadàvers, evoca com va ajudar aquell fil –simulant que en secundava la bogeria- a afrontar i a superar els obstacles i paranys del traspàs durant el transcurs d’una tumultuosa trucada telefònica nocturna. Una decisió extrema genera una entesa fatal en un llenguatge extrem: o millor dit, capaç de desfer els nusos d’una existència “dramàtica”, densa en problemes dispersos, en accidents. Allò que pot afavorir, fora de qualsevol litúrgia, el retrobament amb el mite.

» Fitxa artística

Dinamitza: Xavier Ripoll, actor cardedeuenc

Què us proposem?
Llegir el text i trobar-nos el dijous 26 de novembre per fer tertúlia amb en Xavier Ripoll i l’actor intèrpret l’Oriol Genís. Anar a veure l’obra de teatre!! Ja teniu les entrades?

On trobo el text de l’obra?

Lloc de la trobada: mentre no es puguin obrir les biblioteques, la trobada serà virtual. En cas contrari, serà a la Sala d’actes de la Biblioteca Marc de Vilalba

Atenció! les dates podrien variar en funció de les mesures sanitàries futures.