MENJAMOTS. Club de lectura per a infants
La niña de rojo d’Aaron Frisch i Roberto Innocenti
Activitat suspesa

Sinopsis: versió moderna del conte popular de la Caputxeta Vermella, on Sofia, la protagonista ha de creuar una gran ciutat plena de coses atractives i també de perilloses. En català el títol es va traduïr com La Caputxeta Vermella. Les il·lustracions són del genial il·lustrador italià Roberto Innocenti. Trobareu altres àlbums il·lustrats a la Biblioteca: Les aventures de Pinotxo, La comarca fèrtil, Rosa Blanca
Si no hi esteu inscrits podeu dirigir-vos a l’àrea infantil i demanar de constar a la llista d’espera.
Quines mesures sanitàries cal prendre?
Intentarem, sempre que el temps ho permeti, sortir a l’exterior. Si els temps no ho permet, les sessions es faran a la sala d’actes de la Biblioteca, on els seients estan disposats amb les distàncies exigides. Caldrà que els assistents portin en tot moment la mascareta posada i que les famílies mantinguin les distàncies en el moment de deixar-los i de recollir-los a la Biblioteca.