MENJAMOTS. Club de lectura per a infants
Silver spoon 1, d’Hiromu Arakawa | Magus of the Library, de Mitsu Izrumi

Sinopsis de Silver Spoon
Yugo Hachiken comença les classes a l’escola de capacitació agrària Yezo per motius molt diferents dels de la resta dels companys: la família no té una granja, no li agraden especialment els animals, ni tampoc li atreu la biologia. Però aviat comença a interessar-se en allò que l’envolta… Un nou i original treball de la mestra Arakawa!

Hiromu Arakawa, va créixer en una granja dedicada a criar bestiar gros.  A Silver Spoon, ambientada en el dia a dia en una granja en la actualidad, es podria considerar que està basat en la seva biografia i el que va conèixer de petita.

Sinopsi de Magus of the library
Al petit poble d’Amun hi viu Theo, un noi que adora els llibres però que degut a les seves orelles punxegudes i a la seva condició de pobre no se li permet entrar a la biblioteca del poble. Tot i així, ell somia anar a Aftzaak, la ciutat dels llibres, on la gent està lliure de prejudicis i no sent cap odi cap a les persones com ell. De cop, un bon dia, arriba una kafna; és a dir, una bibliotecària que treballa per a la Biblioteca Central d’Aftzaak, i la seva vida canviarà per sempre…

Mitsu Izumi (1989) és una dibuixant de manga japonesa. La seva trajectòria professional va començar l’any 2012 como il·lustradora del manga AnoHana. Més endavant va debutar com a guionista i dibuixant amb la publicació 7th Garden (2014) i aquest mateix any va fer una petita història que explicava la feina d’aquest personatge “Les Kafna” dins de la gran biblioteca Aftzaak personatge que apareixeria més endavant Magus of the Library.

Club de lectura infantil, dinamitzat per: Roser Canet Pedemonte

Activitat oberta als nois i noies de 4rt, 5è i 6è de primària que hagin llegit aquest còmic.
Si hi voleu participar, podeu recollir el vostre exemplar a la Biblioteca.