Presentació del llibre:
La magia del color en la fotografía digital de Gabriel Brau Gelabert
[Activitat en transformació]

Amb les mesures sanitàries actuals, no podem fer trobades a la Biblioteca.  L’autor, en Gabriel Brau, i nosaltres mateixos creiem que aquesta presentació ha de ser presencial, per tant aquesta activitat estarà a l’Agenda mentre no puguem trobar-nos per parlar de fotografia amb l’autor.

Per anar fent boca, en Gabriel us proposarà reptes cada quinze dies. Reptes cromàtics per als qui us agrada fer fotografies. Així, el dia de la presentació podrem parlar de tècnica i de les vostres pràctiques.

Per participar…

Cal que estigueu atents al compte de la Biblioteca de cardedeu (@bibliocardedeu) a Instagram i Facebook, on penjarem els reptes cada quinze dies. Cal que pengeu les respostes als reptes que us posarà en Gabriel Brau Gelabert  al vostre usuari d’Instagram i/o Facebook.

Instagram:</spàn>
» Mencionant l’autor @braugabriel i la biblioteca @bibliocardedeu i amb l’etiqueta: #GBGmagiadelcolor

Facebook:</spàn>
» Mencionant l’autor @gabrielbraugelabert i la biblioteca @bibliocardedeu i amb l’etiqueta: #GBGmagiadelcolor

Repte 2: Els colors del Cel

(23 de novembre – 6 desembre)

Repte 1: Els colors de la tardor

(10 a 22 de novembre)

Gabriel Brau Gelabert viu a Cardedeu és fotògraf de professió i de formació autodidacta. Actualment combina la feina com a fotògraf documental, amb la docència i la formació fotogràfica. Com a divulgador escriu sovint a la revista Super Foto Digital i és autor dels llibres: Luces de África (Artual Ed. 2008), De la captura de imagen a la impresión fotográfica (Artual Ed. 2011), Jazzlights (Ajuntament de Vila-real 2012), Visión fotográfica y lenguaje visual (Ed. Terra Natio 2017), Fotografía digital en blanco y negro (J de J Editores 2018). L’any 2007 va rebre el Premio Nacional de Fotografía que atorga la Confederación Española de Fotografía. Si voleu saber-ne més podeu visitar la seva pàgina web.

Sinopsi: el color és un component fonamental i decisiu en les nostres fotografies. Estimula els sentits, té influència en les nostres emocions i és essencial com a part de la comunicació en el llenguatge visual. l’autor ens endinsa en el món del la fotografia en color tot tractant aspectes com el significat expressiu dels colors, la construcció de sinèrgia, contrast i armonia com a essència de la teoria del color i la construcció d’imatges basades en la sintaxi cromàtica.

On aconseguir el llibre:

• A les llibreries de Cardedeu