PRESENTACIÓ DEL LLIBRE:
Rockeras de la A a la Z d’Anabel Vélez i Moixonada

Presentació a càrrec de les autores: Anabel Vélez i Moixonada

Les dones han format part de la cultura del rock des dels inicis. Aportant talent, virtuosisme, personalitat i una presència aclaparadora, grans figures com Janis Joplin, Patti Smith o Tina Turner van deixar el seu nom amb lletres d’or a la història de la música. I això que van haver de lluitar a capa i espasa contra una societat que sempre va negar el paper fonamental que tenien al món de la cultura. El rock no seria el que coneixem avui si no fos per la poderosa influència de totes aquelles dones que han contribuït a forjar un estil musical lligat a la rebel·lia i al combat generacional. Aquest llibre, escrit per una brillant periodista musical com Anabel Vélez i il·lustrat amb els pinzells màgics de Moixonada, repassa els principals noms d’artistes i bandes que, al llarg de la història, han fet del rock, la música que tant ens agrada .
Font: Redbook Ediciones.