PRESENTACIÓ DEL LLIBRE:
Roses de sang a la penombra, de Núria Ribalta

L’autora conversarà amb Rosa Maria Pascual, moderadora del grup Tec-Ca.

Sinopsi: En l’espai bigarrat i multicultural del barri del Raval de Barcelona, la crisi social i econòmica del 2011 s’acarnissa damunt les classes populars. La Mercè i en Vicenç, a punt de jubilar-se, es pregunten què van fer o què van deixar de fer perquè, ara, de grans, la vida se’ls hagi girat en contra com un mitjó.

Autora: Núria Ribalta (Granollers, 1951) és llicenciada en Geografia i Història a la UB, i en Filologia Catalana a la UAB. La seva primera novel·la, Bitllet de tornada, va guanyar el Premi de Narrativa del Consell Comarcal d’Òmnium Cultural de Granollers el 2006. El 2011, va guanyar el XVII Premi de Novel·la Valldaura-Memorial Pere Calders amb L’ombra de Proteu, obra que havia quedat finalista, el mateix any, del Premi Ramon Llull de les Lletres Catalanes.

Lloc: Casal de La Gent Gran de Cardedeu.
Avinguda del Rei en Jaume, 55 – 08440 Cardedeu

Organitza: Casal de la Gent Gran. Grup Tec-Ca.