Sortida al Teatre Auditori de Granollers
Els tres aniversaris de Rebekka Kricheldorf

Traducció del Joan Negrié i la direcció del Jordi Prat i Coll
Interpretació: Rosa Boladeras, Joan Negrié, Miranda Gas, Victòria Pagès, Anna Alarcón i Albert Triola
Sinopsi:
La Irina celebra l’aniversari. Volia una gran festa amb música, ball i molts convidats, però els pocs que han vingut estan asseguts a terra, desganats. La festa d’aniversari fracassa, també, els dos anys següents per culpa de deutes, intents de suïcidi… Rebekka Kricheldorf, una de les autores alemanyes més importants, ha creat una lectura lliure de Les tres germanes de Txèkhov, una comèdia amarga i descarnada sense pietat dirigida per Jordi Prat i Coll i interpretada per actrius com Victòria Pagès o Rosa Boladeras.
Sortida en autocar del Casal dels Avis (Avinguda del Rei En Jaume, 55) – Hora pendent de concretar
Preu: 15 €
Inscripcions a la Biblioteca de Cardedeu