TRAÇ, TERTÚLIA DE CÒMIC
Contrapaso de Teresa Valero

Sinopsi
Madrid, 1956. Léon Lenoir, fill d’un comunista mort en la Guerra Civil, i Emilio Sanz, militant falangista, investiguen per a la secció de successos de «La Capital» crims que xoquen amb la imatge idíl·lica que el dictador vol donar del país. La seva temerària necessitat de revelar la veritat després d’un suposat suïcidi els portarà a enfrontar-se a la repressió de la dictadura i a revelar una fosca trama que implica a alguns dels metges més prestigiosos del règim. Teresa Valero ens ofereix a Contrapaso un exemplar thriller social que mostra les mentides d’un franquisme capaç d’escanyar amb els seus tentacles qualsevol forma de dissidència.

Dinamitza la sessió: Sergi Portela

Exemplars: a la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir tres setmanes abans de la celebració de la tertúlia.

Com participar a la tertúlia? Caldrà que ompliu aquest formulari. La inscripció és individual. He d’omplir un formulari per persona.

Aforament limitat a 22 persones