TRAÇ, TERTÚLIA DE CÒMIC
[Activitat en línia]

Dinamitza la sessió en Sergi Portela

Sinopsi
On va un nen quan tot el seu món desapareix sobtadament? Què podria fer que dos germans que formaven un equip imbatible es converteixin en un parell de solitaris distanciats per l’amargor? Com treu a la llum el treball d’una infermera les cicatrius de tota una comunitat? Hi ha alguna cosa que pugui curar les ferides causades per un segle d’enganys?
Ambientada en una versió imaginària de la ciutat natal de Jeff Lemire, Essex County és un estudi íntim d’una excèntrica comunitat agrícola i una tendra meditació sobre la família, la memòria, el dolor, els secrets i la reconciliació.
Essex County va ser seleccionada en 2011 com una de les 5 novel·les canadenques essencials de la dècada per Canada Reads. Així mateix va guanyar el “Premi Alex” de la AmericanLibrary Association, el “Doug Wright” i el “Joe Shuster” i ha estat nominada a dos Premis Eisner i un Harvey.

Exemplars
A la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir tres setmanes abans de la celebració de la tertúlia
Com participar a la trobada de còmic?
Caldrà que ens ho confirmeu prèviament mitjançant un correu electrònic: b.cardedeu.mv@diba.cat. Nosaltres us enviarem per l’enllaç d’accés a la plataforma digital.