TRAÇ, TERTÚLIA DE CÒMIC
Lluita d’acció! All you need is kill, de Takeshi Obata VS El Largo Halloween, de Jeph Loeb, Tim Sale i Gregory Wright

Sinopsi: All you need is kill

Keiji, un jove recluta japonès, està atrapat en un bucle continu repetint una vegada i una altra la seva primera batalla contra els mimètics, una raça alienígena que està destruint el planeta per colonitzar-lo. I aparentment, Keiji no és l’únic que ha experimentat aquest fenòmen…

Sinopsi: El Largo Halloween

Un fiscal del districte disposat a erradicar el mal de la ciutat. Un tinent de la policia que no pot confiar en ningú. Una llegenda urbana que lluita contra la injustícia. Al mig de tots ells un assassí… i un misteri per resoldre. L’equip format per Jeph Loeb i Tim Sale (Superman: Les Quatre Estacions, Batman: Dark Victory) reprenen els fets de Batman Any Un de Frank Miller, i expliquen la seva pròpia versió dels primers anys del Senyor de la Nit.

Dinamitza la sessió: Sergi Portela

Exemplars: a la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir tres setmanes abans de la celebració de la tertúlia.

Com participar a la tertúlia? Caldrà que ompliu aquest formulari. La inscripció és individual. He d’omplir un formulari per persona.

Aforament limitat.