TRAÇ, TERTÚLIA DE CÒMIC
[Activitat en línia]

Dinamitza la sessió en Sergi Portela

Sinopsi
El bon veïnatge, les barbacoes de cap de setmana, la innocència i la confiança en la paraula donada… El conflicte de Corea ja ha passat, però la Guerra Freda torna a escalfar-se a pocs quilòmetres de Florida. I enmig de tot això Agustín Ferrer Casas dóna vida al Caçador de somriures a un dentista d’Estats Units a principis dels 60, Herbert F. *Dunne. Un excel·lent odontòleg, segons els seus pacients, el convidat ideal, un pare fantàstic, un espòs encantador. Gairebé perfecte si no fos per aquesta falta d’empatia pel dolor aliè… Només la tímida adolescent Alice Edwards, una nova pacient amb una ortodòncia que castiga el seu somriure, arriba a descobrir l’espiral d’obsessions, drogues i violència de la qual el doctor *Dunne intenta redimir-se. O potser tampoc això és cert…?

Exemplars: a la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir tres setmanes abans de la celebració de la tertúlia
Com participar a la trobada de còmic?
Caldrà que ens ho confirmeu prèviament mitjançant un correu electrònic: b.cardedeu.mv@diba.cat. Nosaltres us enviarem l’enllaç d’accés a la plataforma digital.

.