TRAÇ, TERTÚLIA DE CÒMIC
Cazador de sonrisas i Mies d’Agustín Ferrer Casas

Per confirmar presència virtual de l’autor, Agustín Ferrer Casas, per videoconferència.

Dinamitza la sessió en Sergi Portela

Sinopsi “CAZADOR DE SONRISAS”
El bon veïnatge, les barbacoes de cap de setmana, la innocència i la confiança en la paraula donada… El conflicte de Corea ja ha passat, però la Guerra Freda torna a escalfar-se a pocs quilòmetres de Florida. I enmig de tot això Agustín Ferrer Casas dóna vida al Caçador de somriures a un dentista d’Estats Units a principis dels 60, Herbert F. *Dunne. Un excel·lent odontòleg, segons els seus pacients, el convidat ideal, un pare fantàstic, un espòs encantador. Gairebé perfecte si no fos per aquesta falta d’empatia pel dolor aliè… Només la tímida adolescent Alice Edwards, una nova pacient amb una ortodòncia que castiga el seu somriure, arriba a descobrir l’espiral d’obsessions, drogues i violència de la qual el doctor *Dunne intenta redimir-se. O potser tampoc això és cert…?

Sinopsi “MIES”
En el transcurso del vuelo a Berlín Occidental para acudir a la colocación de la primera piedra de la Galería Nacional, el famoso arquitecto Mies van der Rohe hace balance de su azarosa vida con su nieto, el también arquitecto Dirk Lohan. Recuerdos de las épocas más convulsas del siglo XX en los que se mezclan proyectos, clientes, socios, adversarios, amigos, amantes… En definitiva, una intensa vida marcada por la ambición por construir. Pero sobre todos ellos, la memoria nítida de un hecho que no puede olvidar y que siempre ha mantenido en secreto.

Exemplars: a la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir tres setmanes abans de la celebració de la tertúlia.
Com participar a la tertúlia? Caldrà que ompliu aquest formulari. La inscripció és individual. He d’omplir un formulari per persona.