TRAÇ, TERTÚLIA DE CÒMIC
[Activitat presencial]

Dinamitza la sessió en Sergi Portela

Sinopsi
No hi ha presó que pugui detenir-lo ni parany de la qual no pugui escapar. Ell és Scott Free, la celebritat mundial coneguda com Mr. Miracle, i és el millor escapista del món. Però podrà dur a terme el truc definitiu i escapar de la mort? Alguna cosa ha anat terriblement malament amb la perfecta vida que Scott i la seva esposa Big Barda havien construït per a ells en la Terra. Mentre la guerra devasta els seus mons natals de Apokolips i Nova Gènesi, Darkseid, el cruel pare adoptiu d’Scott, sembla haver trobat per fi l’Equació de l’antivida, l’arma que li donarà la victòria total.

Mentre les muntanyes de cadàvers en tots dos bàndols no deixen de créixer, només Mr. Miracle pot detenir la matança i restaurar la pau. Però el terrible poder de l’Equació de l’antivida podria estar ja interferint en la seva ment, distorsionant la seva realitat i trencant la fràgil felicitat que ha trobat en la dona que estima.  És la mort el parany que li ha estat esperant tot aquest temps? O és la vida mateixa? I quin preu haurà de pagar Scott Free per a conèixer la resposta? Els guanyadors del Premi Eisner Tom King (Batman) i Mitch Gerads (El xèrif de Babilònia) presenten una nova i atrevida visió d’una de les millors creacions de Jack Kirby, en Mr. Miracle: impactant, profund i summament original, aquest clàssic modern dels còmics farà que et qüestionis tot el que creies saber sobre els superherois!

Exemplars: a la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir tres setmanes abans de la celebració de la tertúlia
Com participar a la trobada de còmic?
Caldrà que ens ho confirmeu prèviament mitjançant un correu electrònic: b.cardedeu.mv@diba.cat. Nosaltres us enviarem per l’enllaç d’accés a la plataforma digital.