TRAÇ, Tertúlia de Còmic
Aquel verano de Mariko Tamaki i Jillian Tamaki

Dinamitza la sessió en Sergi Portela

Sinopsi: la Rose i els seus pares passen l’estiu a Awago Beach des de que ella era una nena. És el seu paradís d’escapada anual, el seu refugi. La seva amiga Windy l’acompanya sempre i esdevené com la germana que mai ha tingut. Però aquest estiu és diferent. La mare de la Rose i el seu pare no paren de discutir. La Rose i la Windy, tot d’una es troben enmig d’una tragèdia que cau damunt la seva localitat d’estiueig. És un estiu de secrets i angoixes, però es tenen l’una a l’altra.

[Sinopsi extreta i traduïda al català, del web de l’Editorial Norma Còmics]

On trobo el còmic?
La biblioteca posa a la vostra disposició diversos exemplars demanats en préstec interbibliotecari. El cost és de 1,50€ en concepte de servei.

Com participar a la trobada de còmic?
Per assistir a la tertúlia caldrà que ens confirmeu prèviament la vostra assistència mitjançant una trucada de telèfon al 938 711 417 o bé el correu electrònic: b.cardedeu.mv@diba.cat. Nosaltres us donarem accés a la plataforma digital.