TRAÇ, Tertúlia de Còmic
Joe Shuster: Una història a la sombra de Superman de Julian Volj i Thomas Campi

Dinamitza la sessió en Sergi Portela

Sinopsi: La història de Joe Shuster explica la creació del personatge Superman a finals dels anys 30. Des del moment que els autors es coneixen i van dissenyar el seu personatge passant pel moment de vendre el seu projecte a editorials i van acabar explotats per la indústria, enganyats i sense drets sobre la seva creació. La narració comença amb una primera vinyeta ficcionada que serveix d’excusa per explicar la història a través dels flashback. A partir d’aquí els fets expliquen els fets inspirats en la vida dels creadors Joe Shuster y Jerry Siegel, dibuixant i guionista respectivament.

[Sinopsi extreta i traduïda al català, del web de l’Editorial Norma Còmics]

Activitat gratuïta. La biblioteca posa a la vostra disposició diversos exemplars demanats en préstec interbibliotecari. El cost és de 1,50€ en concepte de servei.

Quines mesures sanitàries prenem?
Des de la Biblioteca volem buscar la normalitat dins el moment excepcional que estem vivint. Ens sembla important reprendre les activitats que, prenent les mesures adients, són activitats segures, sanitàriament parlant. Les sessions es realitzen a la sala d’actes de la Biblioteca on hem disposat els seients a la distància requerida per les autoritats sanitàries. Caldrà que, entre vosaltres i abans de seure, guardeu les distàncies de seguretat i porteu en tot moment la mascareta. Per assistir a la tertúlia caldrà que ens confirmeu prèviament la vostra assistència mitjançant una trucada de telèfon al 938 711 417 o bé el correu electrònic: b.cardedeu.mv@diba.cat