TRAÇ, Tertúlia de còmic
Peter Pank, de MAX

Dinamitza la sessió en Sergi Portela

Sinopsi: clàssic del còmic underground fet a casa. El personatge de Peter Pank és una paròdia del Peter Pan de la pel·lícula de Walt Disney. Els diferents personatges d’aquesta pel·lícula són interpretats en el còmic sota el prisma de les tribus urbanes dels anys vuitanta. Peter Pank és el personatge més carismàtic i popular dels creats per la ment genial de Max. Aquest punkie de trets aguilencs i maneres radicals s’ha convertit en símbol d’una joventut eternament lluitadora i rebel que no accepta les regles imposades per la societat en què li ha tocat viure. I és que la lliçó de Peter Pank està clara: si no pots canviar la teva societat… perverteix-la!”

Activitat gratuïta. La biblioteca posa a la vostra disposició diversos exemplars demanats en préstec interbibliotecari. El cost és de 1,50€