TRAÇ, TERTÚLIA DE CÒMIC
[Activitat en línia]

Dinamitza la sessió en Sergi Portela

Sinopsi
Ann dorm dins del seu cotxe, pren vi al sol sobre el capó i es dutxa en les gasolineres. Decidida, lliure i alliberada, prostituta ocasional, va on la porti el vent, fugint de qualsevol mena de rutina o lligams. “Jo no podria suportar veure tots els dies el mateix paisatge des de la finestra”, afirma Ann. “Vull portar una vida més emocionant, conviure amb sorpreses i perills, el sol i la foscor. El meu cotxe és una catifa màgica que em porta on vulgui, quan vulgui”.
Pel seu camí es creuaran tipus malintencionats, dones tristes i valentes, males llengües o nens a la recerca d’afecte. Ann, amb els seus  “frufrús” i els seus  rínxols rebels, és capaç de sargir cors igual que obrir caps, pot ser la més generosa o la més feroç, i sempre acaba marxant veloç per la carretera.
Miki Yamamoto reivindica la influència de Kyôko Okazaki en la seva obra, i Sunny Sunny Ann! és el seu segon còmic, pel qual va rebre el Premi Cultural Osamu Tezuka en la categoria d’autors novells en 2013. També va formar part de la selecció oficial del Festival Internacional de Còmic de Angoulême 2019.

Mayamoto, Miki. Sunny Sunny Ann!. Astiberri, 2020

Exemplars: a la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir tres setmanes abans de la celebració de la tertúlia
Com participar a la trobada de còmic?
Caldrà que ens ho confirmeu prèviament mitjançant un correu electrònic: b.cardedeu.mv@diba.cat. Nosaltres us enviarem l’enllaç d’accés a la plataforma digital.