TERTÚLIA LITERÀRIA
El arte de perder, d’Alice Zeniter

Sinopsi

Per a la Naïma, una jove francesa que treballa en una galeria d’art de París, Argèlia, el seus país d’origen familiar, ha estat, durant molt de temps, un punt difós en el mapa. Però la Naïma viu integrada en un país on el debat sobre la immigració i el racisme és constant i l’obliga a mirar en aquest passat familiar. El seu avi Ali, va morir abans que pogués explicar-li el motiu que el va impulsar a marxar d’Argèlia; Yema, l’àvia, no parla el seu idioma. Hamid, el pare, va decidir no parlar mai més del que va passar als camps de refugiats l’estiu de 1962. El dràstic silenci familiar cau sobre Naïma i no deixa de ser, en bona mesura, una manera de dominar l’art de perdre’s.

Dinamitza: Raimon Portell

Exemplars: a la Biblioteca trobareu exemplars disponibles demanats en préstec interbibliotecari que podeu recollir un mes abans de la celebració de la tertúlia.

Com participar a la tertúlia? Caldrà que ompliu aquest formulari.

• La inscripció és INDIVIDUAL.
  • Heu d’omplir un formulari per persona.
  • AFORAMENT LIMITAT.